Friday 9 October 2009

BAGAN PINANG:FITNAH PAS DAN ANJINGNYA

Tentera dan penduduk Bagan Pinang perlu tekad menghancurkan fitnah dan juga hasutan keji yang amat dahsyat oleh PAS dan Pakatan kejinya. PAS mula bertindak dan cuba mempengaruhi serta menanam prasangka jahatnya kepada penduduk di Bagan Pinang.






PELAKON MURAHAN...TUL KER


Bukan sahaja dengan ceramah-ceramahnya yang banyak berbau taik babi dan keji agar dapat menarik sokongan Bagan Pinang menyokongnya. Orang PAS memang busuk. Walaupun penduduk tempatan yang hadir dengar ceramah tak sampai 20 orang. Mula laa sawan BABI dia keluar. Tak dapat menyesatkan penduduk disini dengan ceramahnya yang banyak memfitnah.. PAS sudah dapat akal baik punya dengan terjun ke dunia lakonan. Nak jadi artis pulak.

Terpaksa berlakon kononnya jenteranya telah dipukul oleh orang BN. Satu lakunan 18SX, 18SG. 18 KY Jelly semua ada.Buat penipuan dan tuduhan jahat anak buahnya yang bodoh bahalol tu dipukul. Sanggup berbohong untuk mendapat undi simpati. Kepala Bapak dia..


Ekoran daripada itu, PAS dengan laungan Ketua Dewan Pemuda PAS telah berjihat akan lawan untuk melawan, walaupun propaganda tersebut hanyala mainan PAS. PAS sanggup tumpah darah islam sama islam untuk memuaskan nafsu binatangnya. Janji PUAS...kimak punya PAS.
Apa nak jadi dengan PAS nie.



ISLAM SEKADAR ALAT

No comments:

Post a Comment