Thursday 29 October 2009

DUN PERAK : Nizar dan kuncu2nya sewel


Gambar agendadaily.com


Sudah dijangka yang Pakatan sewel akan buat kacau lagi di Persidangan Dewan Undangan Negeri (DUN) Perak semalam. Mereka dah abis modal dan hilang pedoman... apa yang mereka tahu hanyala buat kacau dan buat heboh.

Pakatan terpaksa buat perkara bodoh nie semata-mata mahu menarik minat rakyat agat tidak melupakan pakatan dan mahukan rakyat masih bersama mereka membubar DUN Perak. Mereka merasakan mereka masih mendapat sokongan rakyat. sekiranya perkara ini senyap dan sunyi... sudah tentu pengikut2nya merasakan Pakatan di Perak sudah berkubur. Mereka mahukan pengikut2nya bersama menyokong mereka agar kekal sebagai Yang Berhormat dan Exco. Apa yang penting kuasa dan gaji serta elaun mereka dapat.

Kuncu-kuncu Nizar nie bolehlaa dikatakan muda lagi... yang tua kolot pun tak nak lepaskan jawatan sebagai Menteri Besar... inikan pula mereka-meraka ini.

Apa yang penting Pakatan sudah tidak ada sokongan dan rakyat perak sudah muak dengan lakonan Pakatan. Rakyat Perak mahukan kerajaan yang diterima oleh semua kaum. Rakyat Perak sokong Gagasan 1 Malaysia.

No comments:

Post a Comment