Tuesday 13 October 2009

BAGAN PINANG: BN MENANG DAN PAS MAMPUH KERAS......


PAS kecundang diBagan Pinang. walaupun usaha-usaha membatalkan pilihanraya, membuat kacau, rusuhan, penipuan yang amat keji dalam ceramah-ceramahnya (Walaupun yang datang hanay 20 orang + jentera Parti) dan sebagainya. Yang pasti PAS mula di tolak oleh Rakyat.


Kejayaan Tan Sri Mohd Isa Abdul Samad mengalahkan calon PAS Zulkefly Mohamad Omar dengan majoriti 5,435 undi itu juga menunjukkan bahawa rakyat lebih yakin dan percaya kepada BN dan rakyat sudah sedar tentang pembohongan yang dilakukan oleh PAS. PAS hanya menggunakan islam sebagai alat untuk menarik minat rakyat menyokong nya. Apa yag pasti pemimpim-pemimpin hanya mahukan elaun dan gaji mereka. Bagi mereka biarlah rakyat menjadi binatang peliharaan PAS, asalkan PAS menang dalam pilihanraya.


Rakyat mula memahami gagasan 1 malaysia dan yakin akan kepimpinan Perdana Menteri. Rakyat langsung takut menggigil separuh mati kerana menyesal menyokong kepimpinan PAS, PKR serta DAP.


TERIMA KASIH KEPADA SEMUA PENGUNDI BARISAN NASIONAL DAN SEMUA YANG TERLIBAT DALAM USAHA MENGEKALKAN KEMENANGAN. BN TETAP DIHATI RAKYAT MALAYSIA.


ISLAM SEKADAR ALAT

1 comment: