Monday 18 April 2011

Mereka Yang Rebah

Dulu hebat diperkatakan KM Sarawak Taib Mahmud sudah lama berpolitik dan ramai yang mahukan beliau turun dari persada politik. Beliau akan berundur pada pertengahan penggal nanti. Beliau berani mengatakan mahu berundur.

Macam mana yang mengata kepadanya supaya turun daripada persada politik. Kit Siang, karpal,Nik Aziz yang lagi lama bermain politik tidak berbunyi langsung akan tutup buku politiknya. Haram tak dengar pun. Mereka hanya bersuara supaya orang lain turun tapi puak2nya masih lagi dengan politiknya. Maklumla dapat elaun dan kuasa.

Tak tahula berapa punya lama lagi mereka2 ini akan menghuru-harakan senario politik negara. Bila mereka akan berundur. Mungkin tidak akan berundur? Mungkin tunggu mati kot. Mati dalam POLITIK.

Adakah mereka mahu monopoli kuasa nie pada mereka sahaja. Adakah muka2 baru nie tidak layak berpolitik Adakah mereka ini tidak boleh dikudakan oleh Anwar and the geng.

Masalah politik dalaman dalam pakatan tidak dihiraukan oleh penyokongnya. bagi mereka2 yang bodoh menyokong nie.. apa pun kesalahan pemimpin mereka, mereka semua tidak kisah langsung.

kalaula pemimpin mereka rasuah, politik anak beranak, masalah moral. main belakang ker depan ker... mereka tidak kesah.. soalnya mereka tak untung apa2pun kalau pemimpin mereka ada masalah moral.Itulah mereka....

No comments:

Post a Comment