Thursday, 28 April 2011

Kuasa Tuhan Terhadap AnugerahNya


Bagi pengikut PAKATAN tiada apa yang penting dalam Video Seks part 1 ker Part 2 ker yang dikatakan pelaku tu Anwar. Bagi mereka kalau betul Anwar ker apa yang diorg dapat. Diaorg tak untung apa2 pun. Bagi mereka biasala lelaki buat kerja2 tu.

Inilah pengikut PAKATAN... semua yang pemimpin dia buat tak salah. Kalau gambar depa kata superimpose...sekarang kelaur plak Video yang memang payah nak ubah2 nie... so apa plak komen mereka si pakatan nie.

Paling tidak mereka mengatakan pelaku dalam video tu tak sama dengan Anwar. Memangla diorg tak tahu sebab bukan mereka yang tinggal sebantal ngan Anwar. yang lebih arif dan tahu hanyala family Anwar dan juga kekasihnya sahaja.

Tapi semua nie kuasa tuhan... mungkin itu dah tertulis dalam kehidupan Anwar Ibrahim yang dia kena hadapi semua ini. Tapi pemimpin lain tak der plak video2 seks nie.. tak derla plak video seks Pak Lah ker Tun M ker... Bila tang Anwar.... ada plak video seks... kuasa tuhan....Korang pengikut Pakatan mana boleh halang kuasa tuhan....semua nie ada hikmah kepada kita semua..

Kalau nak berjubo jugak, berjubola sorang-sorang... kalau berjubo 2 orang, salah sorang akan pecah rahsia juga nanti, kalau berjubo 3 orang, lagi parah... Moralnya jangan berjubo beramai-ramai. Jangan Buat Maksiat... Tak tahan juga... pandai2la senderian berhad...

No comments:

Post a comment