Tuesday 12 April 2011

Anwar Marah Nik Aziz Sokong 1Malaysia



Ramai pengikut dan penyokong PAS dah mula menyampah dengan pakatan terutama DAP dan PKR. Namum apakan daya kepimpinan PAS masih lagi tak mahu keluar daripada Pakatan. sesungguhnya mereka semua sudah tahu akan kerosakan yang telah diciptakan oleh PKR dan DAP, namum apakan daya... kuasa punya pasal.

Anwar Ibrahim cukup marah apabila Nik Aziz mengikuti program Dato' Seri Najib.. Dah la tak ajak Anwar, Nik Aziz plak boleh pakai baju yang ada logo 1Malaysia. Mungkin bagi Nik Aziz tak ada dosanya memakai baju logo 1Malaysia.

Nampaknya Nik Aziz mahukan kerjasama yang baik antara PAS dan Barisan Nasional. Selama inipun Barisan Nasional banyak menolong Nik Aziz terutama negeri kelantan. banyak jasa Barisan Nasional terhadap rakyat kelantan dengan bantuan2 yang dihulurkan oleh kerajaan pusat. Cumanya PKR dan DAP sahaja yang mahukan PAS bertelagah dengan Barisan Nasional.

Bagusla kalau PAS dah mula mahu mewujudkan perpaduan demi kepentingan Malaysia dan generasi akan datang terutama anak2 kita nanti. Tiada apa lagi yang boleh diharapkan oleh permainan politik jijik Pakatan terutama DAP dan PAS.

Bagusla kalau PAS sedar akan kebusukan DAP dan PKR..

No comments:

Post a Comment