Friday 28 January 2011

Andaian Nasib Keluarga Cikgu Mala





Apa yang akan terjadi kepada nasib keluarga cikgu Mala selepas pengumuman calon Dun Tenang oleh pegawai SPR pada malam 30 Januari 2011. Adakah Calon BN ataupun Calon PAS?

Sekiranya ditakdirkan calon BN yang akan memenagi kerusi DUN Tenang 2011 apakah nasib yang akan menimpa Cikgu Mala. Suaminya kini dikatakan kritikal kerana telah diberikan cuti rehat oleh Doctor. Serius ker kesihatan suami cikgu Mala nie?

Sekiranya serius dan sakit tenat? suami cikgu Mala sudah tidak boleh bekerja lagi sebagai guru dan Cikgu Mala pun bukan guru lagi?

Sekiranya ditakdirkan Cikgu Mala tewas kepada Calon BN, adakah Pakatan Rakyat akn membantu keluarag cikgu Mala kerana dilihat pada surat cuti suaminya itu, tahap kesihatannya agak serius? Betul ker tahap kesihatan suaminya serius tahap gaban nie? kita pun tak tahu.

Kalau cikgu Mala kalah ? semua pemimpin pakatan rakyat, PAS dan DAP akan balik ke kawasan masing2 ke kaual lumpur ker, peneng ka, kelantan ke, perak ataupun kedah. Yang tinggal keluaga cikgu Mala di Labis nie.

Lainla kalau pakatan dam campak juta2 pada keluarga cikgu Mala? berbaloila jadi calon PAS.

Kita doakan agar kesihatan suami cikgu Mala bertambah baik dan boleh kembali kesekolah menjalankan tugas hakikinya... amin... utusan.com.my

No comments:

Post a Comment