Friday 11 June 2010

Muktamar PAS> PAS warning Selangor, Peneng jgn bahari Lesen Judi

Dewan Pemuda PAS mengesa sahabat sekentutnya yang mentadbir Selangor dan Pulai Pinang agar tidak memperbaruhui lesen premis perjudian yang beroperasi di negeri jajahannya. Lesen urut-urt badan dan xtra charge tak nak buat ker. Lesen penjualan arah tak nak buat sekali ker. Jadi macam kelantan, Tak ada judi berlesen, tak ada urut berlesen, tak ada minum arak terbuka. Yang tak berlesen mungkin ada la. Apa tidaknya, yang kena tangkap tu kat mana kalau tak di kelantan, Dah ada kemasukan GRO dari negara jiran thailand. okla dah buat penangkapan walaupun dah terlewat, kalau GRO tak masuk ke kelantan, orang kelantan masuk ke golok. Sama jer. Tapi kes2 tangkap basah, bersekedudukan, buang anak, zina bawah umur nie dh lama ada kt sini.

Suara Pemuda PAS ini telah membangkitkan kemarahan dalam DAP dan PKR dimana, peneng sudah lama buat duit dengan sumber2 nie, selangor macam biasa, sejak PKR memerintah, bersepak2 kedai cap tapak kaki keluar. Kedai salun rambut pun buat pakej xtra charge, boleh gak bayar bil air tertungak disini.

DAP mungkin akan merasakan PAS ,mahu mengajar DAP dan PKR memerintah negeri. Apa yang PAS cuba lakukan hanyalah ingin menjadi ketua dalam pakatan. kira2nya PAS ketua, DAP timbalan ketua dan PKR setiausaha.Macam tu kot. PAS merasakan parti itu terpinggir dalam semua hal dan hanya menjadi lembut yang dicucuk hidung oleh DAP dan PKR.

Hari ini PAS dengan beraninya menegur abang2 sulungnya. Adakah abang2 sulungnya akan menurutri apa yang disuarakan oleh adik bongsu.

No comments:

Post a Comment