Friday 11 June 2010

Ceramah Sempena Muktamar PAS di Kuala Krai

Macam biasa apabila Muktamar PAS berlangsung, disusuli juga dengan ceramah-ceramah yang dibuat disini. Semalam ceramah di buat di Kuala Krai. Anuar Brahim, Dr Hatta dan Saifudin turun berceramah.

Macam biasa Anwar bukak cerita pasal Kes Liwatnya, APCO,Israel. Kalau dilihat sebalik ceramah Nuar nie, dia seolah2 sudah hilang arah dan abis cara untuk menepis kes liwatnya. Macam dia seolah2 sudah tahu yang dia gagal dalam kesnya. Bak kata orang, dia macam sudah tahu yang dia memang kena, sebab semua bukti2 kukuh dan dia gagal menepis bukti tersebut. Masih lagi menagih simpati orang agar orang ramai melihat kes liwat ini sebenarnya dilakukan oleh Barisan Nasional yang sentiasa mahu mengaibkan dia dan seluruh keluarganya.

Pasal APCO dan yahudi , pertaruhan bola tu biasa sahaja, seolah2 Malaysia nie sudah dipimpim oleh Yahudi. Seolah2 pemimpin Barisan Nasional nie tak pandai memimpin kerajaan, sebab tak pandai memimpinlah kerajaan terpaksa lantik orang israel untuk membantu kerajaan. Sampai macam tu sekali ker.. Kesian aku tengok orang2 tua berkopiah putih tu kena kencing. Tapi nak buat macam mana, dah memang totok nak buat cam mana.

Saifudin plak lagi best dalam ceramahnya dengan muka tak bersalahnya bagi tahu, Malaysia serahkan tanah KTMB kat singapore dalam masa dua hari disebebkan oleh DS Najib takut gambarnya dengan Antartuya dikeluarkan oleh singapore. Saifudin bg tau perisik singapore ada gambar najib dengan Atartuya. Sebab tu la Malaysia serahkan tanah tu. Adakah Saifudin bercakap nie atas dasar fakta yang sahih atau dasar berpolitiknya atau sengaja ingin mencetuskan isu baru demi menutup pepecahan dalaman Pakatan atau dia bercakap atas dasar pengetahuan. Setahu akula benda nie memang dah lama di rundingkan antara Malaysia Singapore.

No comments:

Post a Comment