Monday 28 June 2010

Khalid serah tugas kepada Azmin

Akhirnya Azmin dapat ganti Khalid sebagai pengerusi majlis pimpinan negeri Selangor berkuatkuasa serta merta. Tunduk juga akhirnya khalid kepada keluarga Anwar. Masa di Hulu Selangor dulu semua mengatakan Zaid akan berkuasa walaupun kalah kerana Zaid dan azmin merupakan kuluarga azwar, tapi tak bagi khalid.

Sekarang percaturan keluarga anwar menjadi apabila azmin telah dilantik menggantikan tempat khalid. Kalau di lihat masa sidang akgnar smlm, hijau muka khalid masa bercakap. Tak tahu nak cakap apa dah, nasib baik skrip dah dibuat oleh keluarga anwar. Kalau tidak... tergagap2 dia smlm. Nampaknya kekusutan dalam PKR bukan bertambah baik namaun bertambah kusut.

Ada dengar ura2 yang khalid akan di gulingkan kerana sikapnya yang terlalu memihak kepada cina dan semua kegiatan projeknya lebih kepada DAP. Perkara ini yang membuatkan PKR merasakan rudi letak khalid kerana harta rampasan tidak diagihkan sama rata. Kalau betulla perkara ini, memang patut khalid digulingkan oleh keluarga anwar kerana khalid keras kepaka dan tidak dengar kata.

Apapun kisah perebutan kuasa oleh keluarga PKR dan DAP di selangor tidak boleh disentuh oleh PAS kerana PAS sememangnya macam tu, tak ada teloq,,, pas ambil jalan mudah,,, tunggu dan lihat... tengok mana2 ada ruang yang dia boleh selit....


Kekosongan tempat azmin telah diambil aalih oleh Zaid IBrahim... tetiba2 jer nama zaid berada dalam golongan atasan PKR, tanpa perlu kempen lebih2, janji duit banyak dan boleh beli tempat dalam PKR. Syabas Zaid... Sapa2 yang miskin dalam PKR jangan mimpi nak naikla, tak sempat nak tunjuk hidung... dah kena tonjol..... nasib ler....

Takpala Khalid, yang penting jadi MB Selangor......

1 comment:

  1. isu lama...outdated! takder citer baru yg sensasi ker..ker dah lama tak berpikiaq?

    ReplyDelete