Monday 27 February 2012

Ustaz Dr. Badrulamin Apa Ko Buat Nie


Teman nie pakai Kopiah, berjanggut lagi...Teman nie macam Tok Guru... Tak Kan Teman Nak Balun Bini Org..                    
                                                           


Pukul tiga pagiii, bangun minum kopiii... lagiii sedanppp minum susu...susu lemak gantungggg... apa pulak kes yang dh dibuat oleh ustaz Badrulamin nie sampai kena tangkap khalwat nie.. Dengan bini orang plak tu... memang power2la ustaz nie.

Kena cekup oleh suami perempuan berkenaan di dalam bilik yang ditempah oleh ustaz Badrul Amin. Mungkin suaminya dah dapat tahu lama kot hubungan diorang nie. Macam mana reaksi muka isteri dia bilik dia kena cekup oleh suaminya sendiri.

Kalaula betul diaorang kena cekup khalwat oleh pegawai JAIP nie yang salah tetap UMNO. Orang UMNO yang rancang,, Najib yang rancangla.. Tapi hakikatnya ada orang yang cekup mereka.

Tapi cam biasa kenyataan daripada PAS, Tok Guru ker... setiap manusia melakukan kesilapan.. itu pun kalau dah tak leh nak pusing lagi... Tuhan dah ampunkan kesilapan ustaz dan bini orang tu dan kes pun selesai. Tak perlu nk panjangkan isu ini...Tuhan dah ampunkan mereka berdua. Kalau kawin lagi bagus...

Tak pun kenyataan pemimpin umno lagi teruk... amalkan zina, rasuah, judi, arak dan lain2. semua yang buruk hanya UMNO... sekian dari saya... Tok Guru Khalwat

No comments:

Post a Comment