Tuesday 28 February 2012

Ostat Badrul Buat Laporan Polis

Ketua Penerangan PKR, Ostat Badrul enggan buat laporan polis setelah dia di belasah oleh 20 rakan kepada suami yang didakwa isterinya berkhalwat dengan ostat di sebuah hotel jam 3 pagi.

Ostat badrol cakap dia dh maafkan orang-orang tersebut dan tidak bercadang untuk membuat laporan polis. Apa pasai ostat tak buat laporan polis. Biasa kes2 cam nie dalam pilihanraya kecil ker umum ker mesti laporan polis dah dibuat.

Ini kes pukul ostat, apa pasai tak buat laporan, orang dah pukul kita.. kita kena buat laporan polis.. biar polis tangkap orang yang pukul tu... biar dia rasa... pussssss..Jangan nak tunjuk baik sangat dimata rakyat nie ostat.. tunjuk baik dengan memaafkan diaorang... kita tak bersalah... orang datang pukul... kita kena buat laporan polis..

Biar polis siasat hingga ke akar umbi.. tak pun tubuh jer suruhanjaya diraja cam Beng kok tu...Berani kerana benar dan takut kerana salah...Kita kena buat laporan..... apa pasai kena pukul....orang tak pukul kalau tak der sebab... biar polis tangkap mereka tu... rasakan,,,, aapussss

No comments:

Post a Comment