Monday 27 February 2012

Saksi Khalwat Badrul Amin

Pengarah Penerangan kerajaan Selangor Dr Badrulamin Bahrom hari ini mendakwa beliau mempunyai saksi bagi membuktikannya tidak bersalah atas dakwaan khalwat dengan isteri orang di Kuantan pada Sabtu.

"Saya bukan berdua-duaan. Anak perempuan itu dan beberapa orang lagi turut berada di situ," katanya yang enggan mendedahkan saksi itu pada masa ini. (malaysiakini)

Kalau tak salah nk buat apa takut ustaz. Hanya orang yang takut jer salah. Yang salah pun boleh buat tak salah kalau pandai putaq-putaq.

Kalau dah ada saksi tu dedahla... sian anak perempuan tu... di ulang anak perempuan tu sebagai saksi... anak sebagai penghalal cara. Pukul 3 pagi pun anak tak tidoo.. Mak tak tido anak pun tak tidoo... Pukul 3 dan 3 hari... lama-lama sian anak pompuan tu tak tido... kalau kena cekup bukan berdua tetapi bertiga...

Anak dijadikan penghalal cara la nie... banyak benda yang haram dihalalkan dalam pas... cam tu ker..

Ostat kalau dah betul tu tak usahla nk malu-malu ker... berani kerana benar... yang tahu apa jadi selama 3 hati tu atau sebelum ini pun korang jer yang tahu... sedap masam manis hangat pun korang jer tahu... apa nak kesah... spin lagi boleh...

No comments:

Post a Comment