Tuesday 6 March 2012

Lari Sekatan Polis, Langgar Pembahagi Jalan, Cedera Parah= Polis Yang Salah.... Memang Cibai




Kalau bab nie Polis yang kejam, Polis yang salah dan Kerajaan Zalim. Budak cina nie tak pakai helmet dan langgar sekatan yang dibuat oleh Polis. Difahamkan umur budak tu 15 tahun dan bawa motor tak pakai helmet. Confirm salah lesen tak ada bawa moto tak pakai helmet n langgar sekatan. Mak Bapak budak nie tak ajar ker. Langsung tak pikir keselamatan anggota polis yang bertugas. Main langgar jerr..Berapa ramai anggota polis yang kena langgar oleh pemandu kenderaan motor nie...Berapa ramai yang cedera dan masuk hospital... Ada korang kesahh..

Kalau budak tu brenti.. paling tidak kena saman dan pastinya polis tak terajang motor anak cina tu.Bila dah jatuh cedera parah... salahkan polis pulak... memang sialll... Kaum keluarga mangsa tu mengdakwa anggota polis tu terajang moto anaknya tu sebab tak berenti sekatan jalanraya.

Anak cina tu cuba melepasi sekatan jalan raya dengan cuba melarikan diri dan melanggar pembahagi jalan lalu  terjatuh. Cedera di kepala akibat tak pakai helmet. Sendiri cari penyakit lepas tu salahkan orang lain.... Namun telah di putarbelitkan oleh keluarga mangsa kata polis tu terajang motor tersebut. Sendiri salah lepas tu campak kat polis... polis disalahkan dan kerajaan bagi pampasan. Langsung dijadikan permainan politik DAP.. Sungguh keji dan hina perbuatan tersebut. Tuduhan awal kakak mangsa memang tak betul, apapun tunggu laporan dan siasitan polis dulu... Ini main tuduhhh jer....Memang Sial dan Sial....

Semua nak salahkan Polis. sendiri punya salah nak campak kat orang lain. Memang Sial..

No comments:

Post a Comment