Tuesday 6 March 2012

Bangkai Babi seekor Habis Busuk Chempaka


Hatinya terlalu benci terhadap Umno sehingga apa jua yang dilakukan oleh Umno semuanya salah. Baginya tiada satu pun orang Umno yang dipercayainya.. Baginya Umno tidak boleh menegakkan islam. Baginya Umno nie rasuah dan baginya Umno nie perosak bangsa melayu dan islam.

Tapi baginya amat mempercayai Nuar Brahim, Baginya Nuar Brahim adalah penyelamat bangsa dan agama. Baginya Nuar Brahim boleh memberikan kuasa kepadanya. Baginya Nuar Brahim seorang yang mulia. Baginya Nuar Brahim adala segala-galanya di Negara ini.

Kenapa ini semua berlaku.... disebabkan seorang yang sudah di pengaruhi kebencian dan benci tu orang cakap budi pekerti syaitan sanggup menjual bangsa dan agama. Seorang yang terlalu membenci kepada Umno sanggup gadai agama bangsa dan negara.Hanya seorang yang hatinya sudah rosak, sudah bertukar dari hati yang suci kepada Amarah hingga bangsa dan agama di lacurkan demi kuasa dan kepuasan hati.

Macam ini punya orang pun ada...disebabkan sorang nie....semua jadi rosak.. Bak kata orang tua disebabkan Bangkai Babi seekor  Habis Busuk Chempaka....

No comments:

Post a Comment