Saturday 9 October 2010

GALAS: Keikhlasan Ku Li Terserlah







Keceriaan jelas kelihatan apabila Tengku Razaleigh Hamzah apabila melangkah masuk kedalam VIP Lounge KLIA setelah tiba dari London. Hadir sama sambut ketibaan Tengku Razaleigh Dato' Mustapha dan juga Dato Ahmad Maslan. Turut kelihatan Dato' Tan Lian Hoe bersama lebih kurang 50 orang termasuk wartawan.

Kelihatan pegawai dan orang kuat Tengku Razaleigh bersedia untuk membantu Ketua Bahagiannya menggalas tanggungjawab yang diberikan kepada PM untuk mengetui PRK Galas Gua Musang. Apapun kita menunggu isnin depan apabila selesai bermesyuarat dengan PM.Nampak keikhlasan Tengku untuk memikul tanggungjawab dan apapun keputusan bg tau ketua dulu.. Apapun Tengku Razaleigh menegaskan dia orang UMNO dan tahu perjuangannya. Beliau juga boleh bekerja dengan sesiapa sahaja termasuklah Dato' Mustapha.

Ada desas desus yang mengatakan ada beberapa orang belah sana bg tau yang Ku Li tak leh bekerjasama dengan Tok Pa.. semua tu tahyul... Apapun KuLi telah bersedia dengan apa pun tokmahan dan juga isu yang akan ditimbulkan oleh belah sana terutama isu royalti minyak. Perlu diingat PAS mengatakan Ku Li guna pentas PAS untuk menerangkan isu royalti minyak.. Tak tahu berapa ramai orang UMNO yang kecam KuLi dan mendapat pujian dari PAS serta Pakatan..

Tapi perlu dingat juga, Ku Li orang UMNO dan orang Melayu....sekarang Beliau telah dipertanggungjawabkan oleh PM untuk mengetui Galas dalam PRK seletah kematian Chek Hashim Sulaima pada 27 September lalu. Oleh itu... kita lihat siapa yang akan membantu Ku Li dalam memenangi PRK Galas nanti.

2 comments:

  1. PRK Galas Harapan BN semakin cerah.....Tengku Razaleigh akhirnya menerima pencalonan....berita seterusnya sini

    ReplyDelete
  2. kau ni cakap apa ni perkataan "apabila" cakap sampai dua kali.kau punya cikgu tak lulus bm ka atau kau yang bonggok SAMDOL.orang jadi blogger ko pun nak jadi blogger.KALAU LAYAK JD TUKANG TUKAR TIUP BASIKAL JADILAH TUKANG TUKAR TIUP BASIKAL JER...

    "Keceriaan jelas kelihatan apabila Tengku Razaleigh Hamzah apabila melangkah masuk"

    ReplyDelete