Saturday 25 September 2010

12 Jam Sebelum Perhimpunan Melayu Perkasa Kelantan






25 September 2010 jam 3.30 petang bertempat di hadapan Stesyen Keretapi Pasir Mas Kelantan, Perkasa Kelantan menjemput orang ramai terutamanya orang melayu untuk hadir sama mendengar menganjurkan perhimpunan terbuka di mana YABhg Tun Mahadhir Mohamad (Pemidato Utama) untuk majlis ini.

'ISLAM DI HINA,MELAYU DI CABAR DAN INSTITUSI RAJA DI PERLEKEH'. MASANYA SUDAH TIBA, GENGAM BARA API BIAR SAMPAI MENJADI ARANG, AYUH SEMUA RAKYAT MALAYSIA BERSAMA DI PERHIMPUNAN KERAMAT INI..!!


Orang ramai dijemput bagi mendengar dan menghayati intipati tajuk yang akan dikupas oleh pemidato utama majlis ini agar melayu tidak lupa akan asal usulnya serta menjaga maruah agama, bangsanya serta menjunjung isititusi di Raja.

Sekarang pemimpin politik hanya tahu mewujudkan serta mencari isu untuk dipolitikkan sepaya menampaknya ianya seorang ahli politik membela rakyat,,, kononnya... tetapi matlamat utamanya hanyala mengapur duit rakyat.. semua pemimpin parti politik hanya menggunakan isu untuk berpolitik tanpa mengira nasib bangsanya serta agamanya.

Kesedaran pemimpin politih terlalu cetek dan tidak mampu memikirkan cara untuk meningkatkan ekonomi rakyat serta mengekalkan keharmonian negara. Setiap parti politik hanya mampu menyalahkan parti lain dalam semua hal hingga menjejaskan keharmonian negara. Ada yang menanamkan sifat membenci antara kaum tidak menghormati antara kaum.

Apa peranan pimpinan melayu kini apabila hak keistimewaan orang melayu mula diusik dan cuba diubah..Apakah tiada melayu yang berani untuk tampil mempertahankan hak orang melayu. Oleh itu 25 september 2010 bertempat di hadapan stesyen Keretapi Pasir Mas, orang ramai boleh mendengar ucapan daripada Tun Mahadir mengenai siu Islam dihina,Melayu dicabar dan Institusi Raja diperlekek...

1 comment: