Wednesday 18 August 2010

Tujuh Nelayan Kita Dibebaskan

Terima kasih kepada Kerajaa Malaysia kerana berusaha untuk membebaskan kesemua nelayan Malaysia yang ditahan di Indonsia. kerjasama yang baik antara keda negara dpt dilihat apabila semua tahanan rakyat Malaysia dilayan dengan baik semasa berada di Indonesia.

Kepulangan kesemua tahanan disambut oleh Timbala Ketua Polis Johor d ditemani oleh Ketua Polis daerah Kota Tinggi. Kepulangan mereka disambut oleh ahli keluarga dengan rasa syukur. Terima kasih kepada Kerajaan Malaysia kerana membantu melepaskan nelayan kita daripada tahanan keajaan Indonesia.Dengan hubungan du haa yang bik antara kerajaan Malayia dan Indonesia dapat memudahkan semua urusan walaupun ada pihak yang cuba dan sengaja mengapi-apikan hubungan antara Malayasia dan Indonesia. Ad juga pihak yang mengaatakan Kerajaan Malaysia ini zalim dan menindas rakyat. Ada yang mengatakan Negara Malaysia sudah tidak selamat dibawah pemrintahan sekarang. Malaysia hanya boleh diselamatkan oleh satu golongan lagi yang terlalu mengilai jawatan Perdana Menteri Malaysia.

Kalaula dia dapat Jawatan PM, dia akn jadikan PM tu milik di selama-lamanya dan akan diwarisi oleh keluarga dan kroni2nya.. Hilang sudah negara demokrasi pas nie. PAS cam biasa buat kerja-kerja kotornya memecabelahkan orang Melayu agar melayu semakin terpisah dan terpinggir.......Entahlaaa terlalu ramai orang politik yag bangsat yang hanya berpolitik untuk perutnya sahaja tanpa mengira bangsa dan agama..

No comments:

Post a Comment