Saturday 31 July 2010

Telusnya Sistem Perundangan Malaysia

Kenapa bila kena atas batang hidung sendiri geng-geng Pakatan terutama DAP dan PKR bila berhubung urusan mahkamah, pelbagai sejuta alasan yang diberikan. Tapi lain la pulak dengan kes Liong Sik yang datang sendiri ke mahkamah tanpa banyak soal bial dipanggil berhubung kes PKFZ. Tapi bila kena tang pungkok geng DAP dan PKR bukan saja datang mahkamah, SPRM baru nak ambil keterangan, dh mengeletik satu badan (panas-panas).pelik tapi itu adalah kebenaran bila mahu menyembunyikan kesalahan.

Itu yang berlaku dalam politik Pakatan. Termasuklah Ketuanya.. yang asik lari daripada kes liwatnya.Bila buat salah... pandai plak nak mengelak.. Macam nie punya pemimpin pun ada orang sokong, ada orang sanggup mampus demi ketuanya ini. Siapa yang salah.. Adakah melayu yang salah disebabkan jiwanya telah dipesongkan oleh kata2 keramat ketuanya..Entahlah

Tapi Kes PKFZ kalau ada lagi VIP yang akan di panggil, teruskan perbicaraan.. ketelusan sistem undang-undang Malaysia dibawah Kepimpinan Najib dapat dilihat dengan jelas walaupun DAP dan PKR menafikan kerana baginya dialah penggubal undang2 dan dia la yang paling berkuasa dan ada mesin print pas untuk masuk syurga.. Mesin tersebut telah disewa oleh PAS dahulunya. Mungklin lepas nie amik balik kot? Kalau PAS dan merasakan kegilaan melanda apabila bersama dengan DAP serta PKR.. dh sampai masanya PAS duduk semaja dengan UMNO untuk masa depan melayu dan islam. Pemimpin ini sahaja yang dapat mewujudkan perpaduan melayu walaupun melayu di di pelusuk negara mahukan melayu bersatu....Melayu Bersatu.. Melayu Bersatu..

Pergi Jahanam dengan DAP dan PKR

No comments:

Post a Comment