Thursday 8 September 2011

Isu Apa Lagi Baru KDN Bertindak




Tak tahu apa isu yang membolehkan tindakan diambil kepada mereka yang mahu mengjahanamkan negara. Apakah KDN sudah tiada kuasa dalam hal ini? Adakah KDN sudah takut dengan ahli2 politik nie?

Orang hina negara pun.... ok sahaja....orang amcam negara pun.... biarlaaa dia.... orang yang cuba menganggu kemanan negara pun.... lantaklaaa dia? adakah ini jawapan daripada mereka..

Ataupun mereka mempunyai garis panduan dan prosedur tertentu baru boleh ambil tindakan kepada mereka yang cuba memecah belahkan keharmonian negara. Adakah ahli Politik ini boleh buat sesuka hati mak bapak nenak angkat celah bedah dia demi politik peribadinya.

Apakah rakyat hanya mampu melihat, mendengar dan mengeluh dengan apa tindakan yang cuba diambil oleh sesetengah pihak sekarang. melayu semakin berpacah, kuasa ekonomi lemah, apa lagi yang nak dibangga oleh melayu sekarang. Jahanam sekarang?

kekecewaan ini membuatkan rakyat mula faham yang kerajaan sekarang tak mampu untuk kontrol keadaan> Rakyat marah... siapa yang rugi kalau rakyat mula tidak percaya pada kerajaan sekarang. Dah tersungkur baru nk ambil tindak... selamat tinggal laaaa... Lupa plak diorg pedulu hapa, dia dh banyak duit... siapa pun perintah kerajaan, aku berduit juga....


No comments:

Post a Comment