Monday 22 November 2010

Ahlinya Sendiri Minta Anwar dan Azmin Berundur


Semakin ramai ahli PKR memaksa Anwar dan Azmin berundur daripada PKR. Lebih 500 ahli PKR berkumpul berdemonstrasi dihadapan ibu pejabat itu semalam bagi mendesak pemilihan tersebut dibatalkan dan buat pemilihan baru.

Ahli-ahli PKR ini semua dah gila ker apa. Mereka ini lupa ker yang diorang tu hanya ahli yang datang untuk undi siapa yang mereka nak pilih. Bukan bertanding pun. kalau dah jadi ahli tu.. ikut jerla apa yg orang buat. Tak payah nak bantah2. sapa korang nak bantah semua nie. Buka keluarga Anwar pun. hanya Ahli Biasa yang hanya boleh mengundi sahaja. kalau tak puas ati dengan game dalam PKR.. keluarla daripada PKR... bukan suruh pemimpin keluar. Diorang sampai tua pun tak akan berundur. Tengokla coktok Tok Guru PAS... kalau dah pegang kuasa tu... mampuih tak akan lepaskan.... Bodohnya korang nie...

Pelik tapi benar... sekarang ahli PKR sendiri pun dah tahu yang PKR hanya pandai tabur janji-janji kosong dan ahlinya sendiri yang mendedahkan. Bukan takat ahli, ada juga pemimpinnya pun dah keluar parti dan bongkat apa kebusukan yang ada dalam PKR. Pepatah melayu ada menyebut, hanya jauhari mengenal manikam.... hanya ahli pkr kenal pemimpinnya..

Oleh itu keluarla beramai-ramai daripada PKR......

No comments:

Post a Comment