Monday 5 March 2012

Hadi Awang Bakal Di Pecat

Apa kata Hadi Awang dan juga Pakatan dengan kenyataan bekal exconya Datuk Hasan Ali merasakan Pas akan kelihangan banyak kerusi pada pilihanraya umum akan datang setelah mengambil keputusan yang bodoh dengan memecat Datuk Hasan Ali.

Pas gagal dalam kenyataannya berhubung isu Palestin - Israel serta isu murtad nie. Pas lesu dalam menyelesaikan isu rumah urut, judi, arak di selangor.Pas tidak tegas dalam isu tersebut.. yang tegas Datuk Hasan Ali, yang akhirnya telah dipecat.

Pengikut Hasan Ali ramai dan semakin bertambah serta amat marah dengan keputusan PAS... Orang yang balik di buang dan orang yang bermasalah di simpan dan dibelai elok-elok. Ini yang sedang berlaku dan harapan agar melayu Pas sedar akan perkara ini.

Perpecahan sedang dilakukan oleh Pakatan dan seperti biasa Umno penyebab perpecahan orang melayu islam.. Ini yang dilakukan dan kebodohan ini menyebabkan melayu semakin berpecah.

Mungkin ada hikmah di sebalik pemecatan Hasan Ali. Hasan Ali dengan berani menejlaskan apa yang berlaku dalam Pakatan dan golongan Parasit yang sedang menghancurkan perpaduan melayu.

No comments:

Post a Comment