Tuesday 24 May 2011

hARAKah ker yg Popular




Pertubuhan Kesihatan Sedunia (WHO) telah meletakkan Malaysia di tempat kesepuluh di dalam senarai pengambilan alkohol terbanyak dunia. Banyak tul rakyat Malaysia yang belanja beli Arak.

kalau dikira berapa peratus melayu, cina, india dan lain-lain. Adakah orang melayu juga menyumbang kepada statistik tersebut. Lagi pun biz arah nie untung besau. Kat selangor n peneng sentiasa jual jer. PAS tengok jer, bukan boleh buat apa pun. Bukan sahaja nk tegur, tak berani nya. Bagi PAS bukan dia yang minum. Biarla oranag melayu yang minum. Semua tempat jual arak.

PAS tak der masa nak tengok isu minum2 arak nie, bg nya itu kerajaan punya pasal. PAS hanya perjuangkan ISLAM. Itulah perjuangan PAS... memperjuangan ISLAM dalam berpolitik. PAS menggunakan ISLAM dalam perjuangannya uktuk meraih sokongan melayu. Bagi PAS isu arak2 nie isu kerajaan pusat.

Klau isu zina plak, itu isu yang dirancang oleh kerajaan pusat, kerajaan BN-Umno yang buat semua tu.. Bagi penzina ker peliwat ker tak der hal... tak der bukti kukuh... bagi PAS itu mungkin tak salah... Tak der pun orang PAS yang buat demo minta Penzina n Peliwat agat berhenti dalam arena politik.

PAS tidak salah walaupun apa benda sekalipun dia buat.. Berzina n meliwat tu semua rancangan daripada orang lain.. tak salah.....

Tapi yang pasti sejak PAS join pakatan, suara perjuangan islam sudah mati dan berkubur bersama darah hijau yang lain....

No comments:

Post a Comment